Ayrılık Süresinin Bitmesi Sebebiyle Boşanma Davası Dilekçesi

Vekili :

Davalı :

Adresi :

Konu : Ayrılık süresinin bitmesi sebebiyle boşanma kararı verilmesi talebinden ibarettir.

Açıklamalar :
1-Davalı ile davacı müvekkilimiz …/…/…. tarihinde evlenmiştir. Nüfus kayıtları, …ili, …ilçesi, … mahallesi, … cilt no, … aile no, … sıra nodadır. Evlilikten … ve … isimli …. çocukları bulunmaktadır.
2- Taraflar …/…/…. tarihinde …. Aile Mahkemesinde boşanma davası açmışlar, bu dava neticesinde mahkeme tarafların boşanmasına değil 1 yıl ayrılığına karar vermiştir.
3- Bu süre geçmiş olmasına rağmen taraflar bir araya gelmemişler, evlilik birliği eski haline gelememiştir.
4- Artık bir arada yaşamaları mümkün olmayan tarafların boşanmaları için işbu davanın açılması gereği doğmuştur.

Hukuki Nedenler : 4721 s. Kanun m. 172 ve ilgili sair mevzuat.

Hukuki Deliller : Nüfus kaydı, ayrılığa ilişkin mahkeme ilamı, tanık beyanları ve gerektiğinde her türlü hukuki deliller.

Sonuç ve İstem : Yukarıda açıklanan nedenlerle tarafların boşanmalarına, müşterek çocuklarının velayetlerinin davacıya verilmesine, yargılama giderleri ve vekalet ücretinin davalı tarafa yükletilmesine karar verilmesini saygılarımızla bilvekale arz ve talep ederiz.
…/…/…

Davacı