Ayrılık Nedeniyle Mal Rejiminin Kaldırılması

TC KİMLİK NUMARASI   :

ADRES                                    :

VEKİLİ                                   :

(Varsa tarafların kanuni temsilcilerinin)

ADRES                                  :

(Varsa tarafların kanuni temsilcilerinin)

DAVALI                               :

ADRESİ                                :

KONU                                   : Mal Rejiminin Kaldırılması İstemimizden İbarettir.

AÇIKLAMALAR               :

1-) Müvekkilimiz ile davalı …/…/… tarihinden beri evli olup …./…./… tarihinde müvekkilimiz tarafından evlilik birliğinin temelinden sarsıldığı ileri sürülerek boşanma davası açılmış; görülmekte olan dava neticesinde … Aile Mahkemesi’nin …./…. E. …./…. K. sayılı kararı ile tarafların … yıl süre ile ayrı yaşamalarına karar vermiştir. (EK-1)

2-)  Taraflar daha önce aralarında mal ortaklığı rejimini kabul etmiş olup (EK-2) mahkeme tarafından verilen … yıllık ayrılık süresinde bu rejimin kurallarını tatbik etmenin mümkün bulunmaması nedeniyle, ayrılık süresince söz konusu mal rejiminin kaldırılmasını istemektedirler.

HUKUKİ NEDENLER                  : 4721 S. K. m. 180.

HUKUKİ DELİLLER                    :

1-) … Aile Mahkemesi’nin …./…. E. …./…. K. sayılı kararı.

2-) Mal Rejimi Sözleşmesi.

SONUÇ VE İSTEM                                    : Yukarıda açıkladığımız nedenlerle, taraflar arasındaki mal ortaklığı rejiminin kaldırılmasına, yargılama giderleri ve vekalet ücretinin karşı tarafa yükletilmesine karar verilmesini müvekkilimiz adına saygıyla talep ederiz.  …/…/…

EKLER                                            :

1-) … Aile Mahkemesi’nin …./…. E. …./…. K. sayılı kararı.

2-) Mal Rejimi Sözleşmesi.

3-) Bir Adet Onaylı Vekaletname Örneği.

Davacı Vekili

Av.