Evlatlık İlişkisinin Kaldırılmasına Karar Verilmesi İstemi

Evlatlık İlişkisinin Kaldırılmasına Karar Verilmesi İstemi

AİLE MAHKEMESİNE

Davacı                    : A… (evlat edinen)

Davalı                     : B… (evlat edinilen)

Konu                       : Evlatlık ilişkisinin kaldırılmasına karar verilmesi istemi.

Hukuki Deliller  : 1. Nüfus kayıtları, Tanıklar ve sair her türlü yasal delil.

Hukuki Neden    : TMK İlgili maddeleri ve ilgili mevzuat.

Açıklamalar        :

1. ……..günlü ………sayılı ………mahkemesi kararıyla davalı B…’yi evlat edinmiştim.

1. Ne var ki, ben ……….doğumluyum. Davalı ………. doğumludur. Aramızda yasanın emrettiği 18 yaş farkı bulunmamaktadır. Bu durumda evlat edinmem mümkün değildir.
  2. Açıkladığım esaslı nedenle de işbu davanın açılması zorunlu hale gelmiştir. Söz konusu eksiklik sebebiyle evlatlık ilişkisinin kaldırılması gerekmektedir.

Sonuç ve Talep : Açıkladığım nedenle, davamın kabulü ile, davalı B…. ile olan evlatlık ilişkisine dair …….gün ve ……..sayılı …….mahkemesi kararının kaldırılmasına (evlatlık ilişkisinin kaldırılmasına), karar verilmesini saygılarımla arz ve talep ederim.

Davacı A… (evlat edinen)