Palvelumme - Aşıkoğlu Hukuk Bürosu
Aşıkoğlu Hukuk Bürosu, Eski Cumhuriyet Savcısı Mehmet Aşıkoğlu tarafından Alanya'da kurulmuş olup, yerli ve yabancı müvekkillere hukuki danışmanlık veren hukuk bürosudur.
alanya,hukuk,bürosu,avukat,dava,danışma,mehmet,aşıkoğlu,mehmet aşıkoğlu,savcı,eski,ceza,ticaret,haciz,alacak,borçlar,Mehemet,Aşıkoğlu,alanya,avukat,hukuk,bürosu,alanya avukat, mehmet aşıkoğlu, alanya hukuk bürosu,Kerim Uysal,Kerem Yağdır,ahmet sezer, mustafa demir, hüsnü sert, jale karakaya, murat aydemir, ayşegül yanmaz

Palvelumme

Rikosoikeus

Tahallinen Killing Crime, holtiton tappaminen rikoksen tahallinen Vahinko Crime, piittaamaton vammoja rikos, uhkasi Crimes, kiristyksen Crimes, vapautensa menettänyt karvat Crime, Religion, ajatuksia ja tyytyväisyyttä käyttäminen ehkäisemisestä rikoksen Hurriyet Asuminen rikkominen Crime rankaisemattomuuden, liiketoiminta ja vapautta työn rikkoo Crime, Union estämään käyttöprosentin Epäreilu haku Crimes, syrjintärikoksia, rauhaa ja hiljaisuutta kumoamista Crime henkilöiden, kunnianloukkaus Crimes, Ryöstö Crime Mala haittaa rikoksen, unilääkkeet ja stimulantteja tuottavien ja kaupan rikollisuutta, käytä osto narkoottisia tai nautintoaine aineita, Hyväksy tai hallussapito rikollisuus, Resm väärentämismahdollisuuksien asiakirjan väärentäminen tiivisteen erityistä väärentäminen asiakirjan, rikollisuus manipuloida order järjestö Building rikos, sieppauksesta lapsia ja vangittuna rikoksen kavalluksesta kiristyksestä rikollisuus, lahjonta rikollisuus, tehtävä väärinkäyttö rikollisuudesta, toimi R ei sisätilojen maston rikollisuuteen, kunnianloukkauksia rikollisuus, valehtelee todistus rikos, rikollinen todisteita Destruction, mutta piilossa tai muuttaa rikollisuuden, rahanpesun Crimes omaisuusarvot rikoksilta, taloudellisista tai sotilasvakoilu rikollisuutta.

Perheoikeus

Otsikko- ja väestörekisterissä, Ikä- ja kuolemantapauksissa, Ikäkorjauksissa, onnettomuustyypeissä, Nesbahin hylkäämisestä, Nesbahin hylkäämisestä, rangaistuksesta ja oikeusavusta, Näytämme avioliiton jäljityksen, perustuslain kumoamisen, ulkomaisten tuomioistuinten päätösten tunnustamisen ja toiminnan valaistumisen lainvalvonta-alueille.

Perintöoikeus

Mansessı asianajaja Dalar,asiakirjojen rikostutkinnasta, Mortastan kirjeen pitämisestä, kiinnityskorvauksesta, vaatimusten laatimisesta, hyvityksistä, sopimuksista, täytäntöönpanosäännöksistä, verotussopimuksista, vastavuoroisen tunnusluvun vastaanottamisesta, Terekeden äitiyskertomukset.

Täytäntöönpanoa koskeva laki

Suorituksen toteuttaminen Da Executive seurata oikeuden määräys Velka tunnustavat valmistelu Sisällä notaarin sopimuksen ja seuranta Executive Huoneisto, Tsekin ja esitykset kuten jalokivien papereita oman perintä toteuttamista varten tulpan käynnistämisessä, täytäntöönpanomenettelyn valituksen ratkaisemiseen edessä sekä Executive luvalla tarpeetonta yleisen tuomioistuimen suorittamisesta valituksen lakkauttaminen valitus , Oikeuksien suojaaminen, joita sinulla on laillisesti vastaan vastustajia vastaan, tarvittavien velvoitteiden rakentaminen, ahdistuneisuuden testitapausten avaaminen ja toteuttaminen.

Liiketoimintaoikeus

Työntekijä-työnantaja suhde on esitetty velat ketjussa, Applications, sopimukset, ja neuvottelut Tuloksena kiistää Business Law ja De oikeudenkäynnit ratkaisemisessa, siirto työntekijöiden ja palvelusopimukset päättäminen tutkimusten yhdistyvät SISÄLTÄEN Yritysostot ja alueilta silmänpainetta työpaikkansa Business Law johtuen Yhtiöoikeuden kysymykset, johtohenkilöitä ja yritykset ovat palvelusopimuksia Ile Kilpaile salassapitosopimukset ja työllisyys KOSKEVAT muissa valmistelu vastaavat suojaavat sopimuksen mobbing työssä Iasi työntekijä saamiset, Työsuhde Litigation Pakollinen avauspuheenvuoro, matkailu, media, liikenteen ja teollisuuden asiakkaiden alan ammattiliiton he Ile Neuvonta liiketoimintayksikön lain ja liiketurvallisuuslainsäädännön yhteydessä Oikeudellinen tuki, Strike-Lockout jne., Työympäristön valmistelussa. Kuten työntekijä-työnantaja Between The tulee cikabilir Jokainen täsmää rauhaan tai oikeusjuttuja ratkaisemisessa, paikalliset ja ulkomaiset asiakkaat ovat vakuutusyhtiöt Il cikabilir Riidat edustettuna paikan päällä, eläkkeet, sairausvakuutus, Casco vakuutus, liikennevakuutus, yksityinen FUSE, Henkivakuutus, uuden arvon vakuutukset, elämä Fire Law, Fire Attorney, varkauslakimies, ongelmien laki ja muut lait.

Kaupallinen Laki

Precious paperit laki, anonyymi käyttö ja osakeyhtiöitä, yritysten järjestöjen ja selvitystilaan, yhtiön pääsopimuksen Capital Kokoonpanot johtoryhmään, Yrityskaupat ja kalusto haltuunotto, kauppanimi kenttään ehkäisemisestä Raiskaus tapauksissa kuluttajien ja vero-oikeuden pois oikeustapaus, Crown  että he työskentelevät oikeudellisia kiistoja, valvonnasta luvakesopimuksen, asetus, valvonta osakassopimuksen, asetuksessa Kaupallisesti valvonnasta laskut taataan syytteen Häpeä, sääntely kaupalliset sopimukset ja valvonnan, sopimusten Kaupallisesti oli , muokkaaminen Järjestele sinä ja oikeudellinen konsultointi investointeja vapaa-alueilla sääntely jälleenmyyntisopimuksen, ulos ja riitojen ratkaiseminen, oikeudellisten hävitti Sijoitusyhtiöt Konsultointi ja oikeudelliset palvelut edessäpäin samankaltaisissa asioissa.

Kiinteistölainsäädäntö

Const rakennusurakoinnissa kaupunkisaneeraus, kansallistamista, pakkolunastus laillinen ja todellista käytännön atma, Voittolinja tavaroiden käyttöä ja hyödyntämistä, ecrimisil tapauksessa etuosto korvaava tapauksessa kumppanuus (apurahan) Gıderılmesı- poistamalla-i olevassa tapauksessa ISIM korjaus teon, teon peruutettu asia, korjaaminen Deed rekisteriin, kiinteistöjen vaihto Malek sopimuksia ulko- Property hankinta ja myynti sopimus, Foreign (Englanti, Venäjä ja Saksa Nationals) Antalya ja Turkin Point Kiinteistöhankinnat neuvonta ja edustus ja asianajo palvelut, Mortgage perustaminen ja luopuminen kiraalisen Game laki Neuvonta Palvelut Vein Syyttäjäyksikkö riita tai Litigation analysointi Il, yleissopimus myöntymättömyyteen hitsattujen pantit tapauksessa maa ankkurointi tapauksessa Tahlia Litigation, Sita ja Apartmanyönet Plan ja asetusten Konsultointipalvelun kysymyksiä, vakio valmistelu rakennusurakoinnissa Property ja riita Terrain, Cadastre päättänyt Vastalause 2 / b Litigation Support tarjoaminen seurannan oikeudellisia kysymyksiä, kuten joissain muissa asioissa toimimme.

Ulkomaalaislain

Ulkomaalaislainsäädännössä viitataan ulkomaalaisia koskevien sääntöjen kokonaisuuteen turkkilaisen lain ja turkkilaisen lain mukaan perustuslain 90 §: n mukaisesti. Ulkomaalaisten Laki perustuu yleiseen Vastavuoroisuusperiaatteen oikeusvaltiota, jota sovelletaan ulkomaalaisille Turkissa vaihtelevat kotimaansa ulkomaalaisille.

RussiaEnglishTurkeyGermanIran